Haloške občine Majšperk, Žetale, Cirkulane, Podlehnik in Zavrč smo skupaj pristopile k projektu Razvoj turistične destinacije Haloze in razvile skupno blagovno znamko, ki smo jo poimenovale Visit Haloze. Za projekt vreden 177.333,54 evrov, smo kandidirali na Javnem pozivu LAS Haloze, in pridobili sofinancerska sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj, v znesku 118.676,16 evrov. Občina Majšperk, je vodilni partner projekta. Z njim želimo pospešiti razvoj območja in odpreti nova delovna mesta. S povezovanjem ponudnikov bomo spodbudili razvoj samooskrbnih verig.
V sklopu projekta je definiranih 22 aktivnosti. Registrirali smo blagovno znamko
"VISIT HALOZE" in zanjo oblikovali novo grafično podobo, vzpostavili smo spletno stran
www.visithaloze.com in odprli spletna mesta nove blagovne znamke na družbenih omrežjih: Facebook, Instagram in YouTube. V sklopu enotne celostne podobe destinacije bomo nabavili tudi enotno opremo za izvajanje promocijskih in tradicionalnih dogodkov - stojnice, kozarci, tehnična oprema. Trenutno tečejo aktivnosti na področju sistematičnega urejanja pohodnih/pešpoti in kolesarskih poti, ki bodo digitalizirane z geo točkami ter opisi ter na ta način omogočale orientacijo s sodobnimi tehnološkimi napravami. Med drugim dajemo poudarek tudi nastanitvenim objektom tipa »razpršenih hotelov«, ki jih bomo »združili« v e-recepcijo ter v nadaljevanju vključili zainteresirane ponudnike v skupno mrežo nastanitvenih kapacitet na spletni strani nove blagovne znamke v sklopu destinacijskega rezervacijskega sistema. Spletna stran je prilagojena osebam s posebnimi potrebami. Sledilo bo še usposabljanje lokalnih turističnih vodnikov in izvedba izobraževanja sommelierjev. Javno bomo pozvali vse zainteresirane na področju Haloz za brezplačen vpis v posamezno kategorijo na destinacijski spletni strani ( dogodki, nastanitve, gostinski objekti, kmečki turizmi, vinoteke, degustacije). V okviru spletne strani se vzpostavlja še spletna trgovina.
Pomemben segment v okviru projekta so obstoječi turistični programi, ki smo jih pripravili za potrebe trženja destinacije Haloze v želji obiskovalcem ponuditi celovito doživetje Haloz. Povezali smo lokalne ponudnike s področja kulinarike, kulture, nastanitvene kapacitete, lokalnih pridelkov in kreirali več paketov doživetij! V sklopu projekta je pomemben del aktivnosti namenjen prav trženju paketov doživetij.
Vsi ponudniki, ki bi želeli biti vključeni v katerega od paketov doživetij lahko to sporočite občinski upravi občine, v kateri izvajate dejavnost. Ponudbe nikoli ni preveč!
V viziji samooskrbne verige bomo ponudili kosila, katera vključujejo izključno sestavine lokalnih pridelovalcev. Med drugim smo kreirali piknik košarico napolnjeno z domačimi dobrotami, katero lahko naročite na dom ali si naredite piknik med haloškimi griči. Turistični programi so zaradi ukrepov pandemije COVID-19 prilagojeni individualnemu gostu. V nadaljevanju projekta planiramo definirati več turističnih programov, kjer bomo ponovno pozvali vse zainteresirane, da se s svojo ponudbo vpišejo v seznam posamezne kategorije na spletni strani blagovne znamke Vist Haloze in v nadaljevanju vključijo v konkretne turistične programe. Zasnovani bodo še dodatni programi za skupine, vendar zaradi trenutnih razmer povpraševanj po tovrstnih programih ni.
V zaključni fazi je snemanje zimskega promocijskega filma Turistične destinacije Haloze. Sledil bo še pomladni in splošni krajši promocijski film.
Prav tako se je začela vzpostavitev gorske kolesarske povezave destinacije, kjer je končni rezultat povezave kolesarskih poti po gozdnih vlakah.
V prihodnosti načrtujemo obstoječo ponudbo dopolniti z razvojem novih produktov in dogodkov. Zagotovo se bomo srečali s problematiko dokumentacijske urejenosti postajališč za avtodome. Trenutna postajališča namreč niso registrirana v mrežo PZA Slovenija. Prav tako bi si želeli razpolagati z večjo ponudbo nastanitvenih kapacitet na območju Haloz, kar pa hkrati predstavlja priložnosti za razvoj novih ponudb tega področja. Predvsem bi si želeli več tako imenovanih glamping nastanitvenih možnosti.
Načrtujemo, da bo več turistično informacijskih pisarn na območju Haloz prevzelo promocijo in trženje področja Haloz v Sloveniji in izven meja. Skupaj želimo domačinom ustvariti boljše možnosti vsak dana, turistom pa nepozabno doživetje.
Naziv operacije: Turistična destinacija Haloze
Prijavitelj: Občina Majšperk
Partnerji: Občina Zavrč, Občina Cirkulane, Občina Podlehnik, Občina Žetale
Skupna vrednost operacije: 177.333,54 EUR
Zaprošena vrednost ESRR: 118.676,16 EUR
Planirani kazalniki po zaključku operacije:
št. obiskovalcev 8000
15 uporabnikov enotne blagovne znamke